Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna, wspierająca zdrowie...
„Zrozum. Poczuj. Działaj!” – kampania na rzecz zdrowia psychicznego i emocjonalnego w środowisku pracy
Antykruchość, czyli jak budować odporność organizacji i jej ludzi w czasach pandemii ?
26 listopada odbyło się kolejne, tym razem w formule online, spotkanie...
Kampania P&G „Lead with Love”: na początek 2021 Dobrych Działań na 2021 rok
W walce ze skutkami pandemii COVID-19 firma P&G i jej marki...
ZDROWIE
26 listopada odbyło się kolejne, tym razem w formule online, spotkanie Praktyków Różnorodności zatytułowane „Antykruchość, czyli jak budować odporność...
W walce ze skutkami pandemii COVID-19 firma P&G i jej marki uruchamiają kolejną międzynarodową falę wsparcia, w ramach...
W najbliższym czasie spółki Grupy Azoty przeznaczą łącznie milion złotych na walkę z epidemią. Zapadły już stosowne zgody korporacyjne...
Za nami wielkie wyzwanie przebycia wspólnie 1 000 000 km w ramach Kampanii Złotej Wstążki zorganizowanej przez Fundację „Na Ratunek...
Fundacja ORLEN wsparła seniorów, którzy w związku z zagrożeniem epidemiologicznym postanowili zostać w domach. W miniony piątek dziesięciu wolontariuszy z...
PKN ORLEN aktywnie włącza się w walkę z drugą falą pandemii COVID-19. Jako firma odpowiedzialna społecznie i największy pracodawca w regionie, zaangażuje się w...